Aku beli 2 darts baru.

Ditulis Oleh Gasing Darters







Aku tak tau nak tulis pasal apa hari ini. Aku nak cerita pasal dart lah yek. Aku ada beli dart Barrel bebaru ni di Kynetic Solutions kat Sri Hartamas tu. Aku beli 2 set barrel.  Dibawah adalah mengenai dart tersebut.




Ruthless Ring Grip 90% (22g)
Dimensions Barrel Length: 50.4mm Width: 6.30mm (Widest Point), 6.30mm (Narrowest Point)


Model ini seakan-akan model Unicorn Purist. Grip pada barrelnya tidak menduka citakan aku. Aku sudah mencubanya. alhamdulillah. Bagus.


Lightning Fighters 5 - 90% Tungsten (22g)
Dimensions Barrel Length: 48.3mm Width: 6.49mm (Widest Point), 6.49mm (Narrowest Point)


Aku beli model ini hanyalah untuk koleksi peribadi aku. Aku telah mencubanya. Aku berpuashati kerana apabila aku mencubanya, ia seolah-olah aku menggunakan dart yang aku gunakan kini iaitu Puma Summit. bentuk seakan-akan Puma Summit.


1 komen telah ditulis:

  1. Tanpa Nama berkata...

    Umai..banyak dart ko...kalo dah terar pakai cungkil gigi plus bulu ayam pun bole...wakakakaa

Catat Ulasan

anda ingin memberi cadangan. Tinggalkan komen anda disini.